معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از دستگیری ۲ شرور سابقه‌دار خبر داد که در جریان قدرت‌نمایی در یکی از محله‌های پایتخت باعث قطع عضو یکی از شهروندان شده بودند.

قتل - خونریزی - خون

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید راستی معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و نارضایتی مردم و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ اظهارکرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری دو شرور و اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک در عملیات ماموران عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، گفت: این دو شرور که با نزاع و درگیری و قدرت نمایی با قمه موجب قطع عضو شهروندی شده بودند، در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محله یافت آباد تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

راستی با بیان اینکه دستگیری این دو شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد؛ گفت: متهمان تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. همچنین برای آنان پرونده‌ای تشکیل شده و این دو نفر پس از تکمیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبر 870433
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 0
    درود بر نيروهای زحمتکش پليس که جان خود را به خطر می اندازند و با دستگيری اراذل و اوباش برای جامعه امنيت و آرامش را به ارمغان می آورند اما متاسفانه قاضی ها خيلی راحت اين شرورها را آزاد می کنند تا دوباره هم مزاحمت برای مردم ايجاد کنند و هم رنج و زحمت نيروی پليس را به هدر می دهند.